Item type |
Symposium(1) |
公開日 |
2014-10-31 |
タイトル |
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タイトル |
MOBAにおける半自律型チームメイトAI |
タイトル |
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言語 |
en |
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タイトル |
Semi-Autonomous Teammate AI in MOBA |
言語 |
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言語 |
jpn |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 |
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資源タイプ |
conference paper |
著者所属 |
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筑波大学大学院システム情報工学研究科 |
著者所属 |
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筑波大学システム情報系 |
著者所属(英) |
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en |
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Graduate School of Systems and Information Engineering, University of Tsukuba |
著者所属(英) |
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en |
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Faculty of Engineering, Information and System, University of Tsukuba |
著者名 |
張, 輝陽
星野, 准一
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著者名(英) |
Huiyang, Zhang
Junichi, Hoshino
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論文抄録 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
本稿ではMOBAにおいてグラフ理論と時相理論を用いた適切な戦術でプレイヤと協力できるチームメイトAIを提案し,AIエージェントの行動とゲームの楽しさの関連性について検討する. |
論文抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
In this paper, we introduced a way to use graph theory and temporal logic to make AI agents reason about players’ marking and cooperate with them in MOBA, and then we will discuss about the relationship between AI agents’ behavior and the merriment of game. |
書誌情報 |
ゲームプログラミングワークショップ2014論文集
巻 2014,
p. 135-138,
発行日 2014-10-31
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出版者 |
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言語 |
ja |
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出版者 |
情報処理学会 |