Item type |
SIG Technical Reports(1) |
公開日 |
2018-06-08 |
タイトル |
|
|
タイトル |
知識創造とeポートフォリオとの関係性:SECIモデルとeポートフォリオ・リテラシースキルを用いた授業設計 |
タイトル |
|
|
言語 |
en |
|
タイトル |
A Study of the Relationship between The Knowledge Creation Metaphor and e-Portfolio : Instructional Design using SECI model and e-Portfolio Literacy Skill |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh |
|
資源タイプ |
technical report |
著者所属 |
|
|
|
仁愛女子短期大学/熊本大学大学院 |
著者所属 |
|
|
|
福井県立大学 |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Jin-ai Women's College / Kumamoto University |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Fukui Prefectural University |
著者名 |
田中, 洋一
山川, 修
|
著者名(英) |
Yoichi, Tanaka
Osamu, Yamakawa
|
論文抄録 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
SECI モデル及び e ポートフォリオ ・ リテラシースキルを用いた授業設計について報告する. |
論文抄録(英) |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
We report on the instructional design using SECI model and e-Portfolio Literacy Skill. |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12496725 |
書誌情報 |
研究報告教育学習支援情報システム(CLE)
巻 2018-CLE-25,
号 1,
p. 1-5,
発行日 2018-06-08
|
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2188-8620 |
Notice |
|
|
|
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc. |
出版者 |
|
|
言語 |
ja |
|
出版者 |
情報処理学会 |