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サービスの標準化における顧客の役割に関する考察
https://doi.org/10.18901/00000809
https://doi.org/10.18901/000008090f17cfca-6f1d-4838-9286-49dcfc6599e1
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2017-03-14 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | サービスの標準化における顧客の役割に関する考察 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A Consideration of Customer Roles on the Service Standardization | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | サービスの標準化 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 顧客間相互作用 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ブランド・コミュニティ | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.18901/00000809 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者名 |
上元, 亘
× 上元, 亘 |
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著者名(英) |
Uémoto, Wataru
× Uémoto, Wataru |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | The proportion of the service industry to Japan’ s whole economy is increasing year by year and it has been a subject of interest among the government and companies to enhance the productivity of the service industry that is significantly lower than that of other developed countries. The service standardization has attracted attention as a means to enhance this productivity; however, little research has been done so far. Furthermore, former researches have paid little attention to the consumer behaviour in service standardization. This research, from the findings of customer-to-customer interaction researches and the consumer culture theory, suggests that customers can standardize their consumption behaviours themselves in service settings and that they may vary depending on service types and customer’s characteristics. |
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書誌情報 |
麗澤学際ジャーナル en : Reitaku Journal of Interdisciplinary Studies 巻 25, p. 39-51, 発行日 2017-03-10 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 麗澤大学経済学会 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 2189-5333 |