WEKO3
-
RootNode
アイテム
渡日前の留学経験が日本語読解教材の読みに何をもたらすか : PAC分析による日本語学習者ABに対する縦断研究から
https://doi.org/10.14992/00011261
https://doi.org/10.14992/00011261b7e9c2c1-7e70-413e-91ea-e69429b608e3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 渡日前の留学経験が日本語読解教材の読みに何をもたらすか : PAC分析による日本語学習者ABに対する縦断研究から | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | How Study Overseas Experience Prior to Japan Appears on the Learners' Responses to Reading Materials for Japanese Language Education : Findings from Longitudinal PAC analysis interviews to Two Learners of Japanese | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題 | 留学体験, 日本語教育, 縦断研究, 読解教材, 反応 study abroad experience, Japanese language education, longitudinal research, reading material, responses |
|||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.14992/00011261 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述 | P(論文) | |||||
記事種別 | ||||||
内容記述 | 研究論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
内容記述 | Research Paper | |||||
作成者 |
丸山, 千歌
× 丸山, 千歌× 小澤, 伊久美× Maruyama, Chika× Ozawa, Ikumi |
|||||
著者よみ |
マルヤマ, チカ
× マルヤマ, チカ× オザワ, イクミ |
|||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12691425 | |||||
書誌情報 |
日本語教育実践研究 en : Journal for the study of Japanese language education practice 巻 2, p. 16-27, 発行日 2015-03 |
Share
Cite as
丸山, 千歌, 小澤, 伊久美, Maruyama, Chika, Ozawa, Ikumi, 2015, How Study Overseas Experience Prior to Japan Appears on the Learners' Responses to Reading Materials for Japanese Language Education : Findings from Longitudinal PAC analysis interviews to Two Learners of Japanese: 16–27 p.
Loading...