WEKO3
-
RootNode
アイテム
Idealizing L2 Classmates to Combat Amotivation, Calculate Motivational Deviations, and Foster Group Cohesiveness
https://doi.org/10.14992/00017551
https://doi.org/10.14992/00017551811d5f22-b7a7-43db-a669-5a7262e78007
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-01-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Idealizing L2 Classmates to Combat Amotivation, Calculate Motivational Deviations, and Foster Group Cohesiveness | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.14992/00017551 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述 | P(論文) | |||||
作成者 |
Peragine, Michael
× Peragine, Michael |
|||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12601728 | |||||
書誌情報 |
New directions in teaching and learning English discussion 巻 7, p. 168-178, 発行日 2019 |
Share
Cite as
Peragine, Michael, n.d., Idealizing L2 Classmates to Combat Amotivation, Calculate Motivational Deviations, and Foster Group Cohesiveness: 168–178 p.
Loading...