WEKO3
-
RootNode
アイテム
Addressing Poor Behavior and Role of Motivation in Classroom Dynamics
https://doi.org/10.14992/00019168
https://doi.org/10.14992/000191686b081198-3a3a-46be-9089-3b1858e37f24
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-01-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Addressing Poor Behavior and Role of Motivation in Classroom Dynamics | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.14992/00019168 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述 | P(論文) | |||||
作成者 |
Dzabelova, Inna
× Dzabelova, Inna |
|||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12601728 | |||||
書誌情報 |
New directions in teaching and learning English discussion 巻 8, p. 10-14, 発行日 2020 |
Share
Cite as
Dzabelova, Inna, 2020, Addressing Poor Behavior and Role of Motivation in Classroom Dynamics: 10–14 p.
Loading...