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中国自主自動車業界のファジィ5F分析
https://oiu.repo.nii.ac.jp/records/557
https://oiu.repo.nii.ac.jp/records/5578f59cfce-2665-4151-95fe-71cce32a80d0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper_02(1) | |||||
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公開日 | 2014-10-24 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 中国自主自動車業界のファジィ5F分析 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Fuzzy 5F Analysis of an Independent Chinese Auto Company | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 中国自主自動車 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 合弁自動車 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ファジィ5F分析 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 新規参入の脅威 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 業界内の競争 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 代替品や代替サービスの脅威 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 購入者の交渉力 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 供給者の交渉力 | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
記事種別(日) | ||||||
値 | 論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Article | |||||
著者名(日) |
陳, 法恩
× 陳, 法恩× 古殿, 幸雄 |
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著者名よみ |
チン, ホウオン
× チン, ホウオン× コドノ, ユキオ |
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著者名(英) |
Chen, Faen
× Chen, Faen× Kodono, Yukio |
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抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | The Chinese market is indispensable to international automobile companies, who are thus expanding investment in the country’s automotive industry. To increase their market share in China, automobile manufacturers and independent automotive enterprises have implemented a series of management strategies. Consequently, competition in China is becoming increasingly intense. At the same time, Chinese automobile companies have no international brand recognition. In this paper, an independent automobile enterprise of China examined using the fuzzy 5F (threat of new entrants , rivalry among existing firms , threat of substitute products or services , bargaining power of buyers , bargaining power of suppliers) analysis. We think that the application of fuzzy theory to management methods will contribute to the development of the Chinese automobile industry. |
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雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10110523 | |||||
書誌情報 |
国際研究論叢 : 大阪国際大学紀要 en : OIU journal of international studies 巻 28, 号 1, p. 37-56, 発行日 2014-10-31 |
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Cite as
陳, 法恩, 古殿, 幸雄, 2014, Fuzzy 5F Analysis of an Independent Chinese Auto Company: 37–56 p.