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戦時期から復興期にかけての東京の通勤圏の拡大に関する制度論的考察 : 住宅市場の変化・転入抑制および通勤手当の普及の観点から
https://doi.org/10.24561/00016166
https://doi.org/10.24561/000161661bd95caf-0c47-45c4-8beb-ed4e955ad069
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2009-09-11 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 戦時期から復興期にかけての東京の通勤圏の拡大に関する制度論的考察 : 住宅市場の変化・転入抑制および通勤手当の普及の観点から | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.24561/00016166 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
タイトル(別言語) | ||||||||||
その他のタイトル | An Imstitutional Analys of the Expansion of the Commuting Zone of Tokyo in the Period Spanning the Second World War and Post-War Reconstruction | |||||||||
著者 |
谷, 謙二
× 谷, 謙二
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著者 ローマ字 | ||||||||||
値 | TANI, Kenji | |||||||||
著者 所属 | ||||||||||
値 | 埼玉大学教育学部地理学研究室 | |||||||||
著者 所属(別言語) | ||||||||||
値 | Faculty of Education. Saitama University | |||||||||
書誌情報 |
埼玉大学教育学部地理学研究報告 en : Occasional paper of Department of Geography, Saitama University 巻 24, p. 1-26, 発行日 2004 |
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年月次 | ||||||||||
値 | 2004-12 | |||||||||
出版者名 | ||||||||||
出版者 | 埼玉大学教育学部地理学研究室 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 09132724 | |||||||||
概要 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | This paper analyzes the expansion of Tokyo's commuting zone for the duration encompassing the Second World War and ending during the post-war reconstruction period. This paper will also debate the institutional factors that influenced this expansion. Previous research into the growth of metropolitan Tokyo has focused either on the period following the rapid economic growth of the 1960s, or has focused on the changes that occurred between World War One and World War Two. However, the sheer number of commuting workers increased dramatically between 1930 and 1955. By 1955, the suburbs where over 10% of workers plied their trade in Tokyo, stretched out in a 50 km radius from the capital... | |||||||||
版 | ||||||||||
値 | [出版社版] | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | text | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||
作成日 | ||||||||||
日付 | 2009-09-11 | |||||||||
日付タイプ | Created | |||||||||
アイテムID | ||||||||||
値 | KY-AN00162484-24-01 |
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Cite as
谷, 謙二, 2004, 戦時期から復興期にかけての東京の通勤圏の拡大に関する制度論的考察 : 住宅市場の変化・転入抑制および通勤手当の普及の観点から: 埼玉大学教育学部地理学研究室, 1–26 p.
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